dr Jovana Marojević
docent | Filozofski fakultet Jovana Marojević, rođena je 23. 05. 1985. godine u Nikšiću, gdje je završila i osnovnu i srednju školu. Osnovne akademske studije na Studijskom programu za pedagogiju upisala je studijske 2004/2005. godine na Filozofskom fakultetu u Nikšiću. Završila ih je u redovnom roku, 2007. godine, stičući tako kvalifikaciju Stepen Bachelor (BA), sa prosječnom ocjenom “A” (9.74). Studijske 2007/2008 godine upisuje postdiplomske specijalističke akademske studije, koje nakon godinu dana završava sa srednjom ocjenom...
Nastava
Jedinica | Program | Tip | Sem. | Predmet | P x GP | V x GV | L x GL |
---|---|---|---|---|---|---|---|
FF | PEDAGOGIJA | Osnovne | 2 | Porodična pedagogija | 3 x 1 | 2 x 1 | 0 x 0 |
FF | PREDŠKOLSKO OBRAZOVANJE i VASPITANJE | Osnovne | 6 | Holistički pristup u ranom vaspitanju i obrazovanj | 2 x 1 | 1 x 1 | 0 x 0 |
FF | PEDAGOGIJA | Osnovne | 6 | Pedagogija adolescentskog doba | 2 x 1 | 1 x 1 | 0 x 0 |
FF | PEDAGOGIJA | Master | 1 | Savremeni pedagoški pravci | 3 x 1 | 1 x 1 | 0 x 0 |
FF | PREDŠKOLSKO VASPITANJE i OBRAZOVANJE | Master | 1 | Partnerstvo vrtića, porodice i škole | 3 x 1 | 1 x 1 | 0 x 0 |
FF | PEDAGOGIJA | Doktorske | 2 | Savremeno roditeljstvo | 3 x 0 | 0 x 0 | 0 x 0 |
Izabrane publikacije
Godina | Kategorija | Autori | Naslov | Izvor |
---|---|---|---|---|
2024 | SCI, SCIE, SSCI, A&HCI | Jovana Marojević | Pedagogical Semiotics of Space | Croatian Journal of Education |
2023 | SCI, SCIE, SSCI, A&HCI | Katarina Todorović, Jovana Marojević, Milena Krtolica and Milica Jaramaz | “Only What’s Right”: Normalising Children’s Gender Discourses in Kindergarten (The Case of Montenegro) | Education As Change |
2020 | SCI, SCIE, SSCI, A&HCI | Jovana Marojević, Katarina Todorović, Saša Milić | "Pedagogija slušanja" vs. "pedagogija slušanja odgojitelja": etnografsko istraživanje o autonomiji djeteta u vrtićima u Crnoj Gori | Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja |
2016 | SCI, SCIE, SSCI, A&HCI | Jovana Marojević, Saša Milić | Habermas and Freire in a Dialogue: Pedagogical reading of Habermas | Croatian Journal of Education/Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje |